29 oktober 2007

Nystart!

Startade denhär bloggen för ca ett och ett halvt år sen, men det blev inte så mycket med skrivandet... Nu när det går rykten om bloggarnas död går jag mot strömmen och startar upp med full kraft. Målet är att det ska finnas åtminstone ett, om än kort, inlägg om dagen här på bloggen. Lyckas jag inte hålla det så får jag nog inse att det inte är nån stor idé att ha den.

Sidan kommer att fyllas med info om nya och gamla skivor som jag tycker är värda uppmärkasamhet. Eller kanske med info om skivor som inte borde uppmärksammas alls... ;)

Min förebild när jag startade sidan var Michael Nystås som har en utmärkt blogg (dansbandsbloggen.se. Målet är att skiriva fler inlägg och oftare än honom, i nuläget känns det inte helt orimligt... Jag älskar dans och dansbandsmusik, och det kommer märkas. //Robban

4 kommentarer:

Michael Nystås sa...

Hej, Robban! Gratulerar till ett fint jobb med nygamla bloggen! Jag känner igen mig och bugar djupt för erkännandet. Lycka till i fortsättningen - jag ser ut att bli en flitig gäst här!
/Michael

dansbandskungen sa...

Tjena Micke! Tackar och bockar, men jag undrar vad jag gett mig in i. Att utmana en sån "räv" som du i dehär sammanhangen kanske var att ta sig vatten över huvudet...
Hjärtligt välkommen tillbaka!// Robban

Anonym sa...

Vad trevligt att det finns fler som skriver blogg om dans. Du kan räkna med att få mig som gäst här ofta.

dansbandskungen sa...

Du är hjärtligt välkommen Nina, det är roligt att jag fått så mycket respons redan på sidan, mycket tack vara Michaels inlägg på sin sida kan tänkas... Det är sporrande. Ska kika in på din sida ibland, och kanske sno ett annat uppslag ;)